Tuesday 29 November 2016



BAHAN UTAMA 
..

💥 SOLIMAXX 💥


⚡️BAGAIMANA SOLIMAXX BERFUNGSI?
✅Pengambilan Solimaxx sebelum workout akan mengaktifkan sistem metabolisma anda secara semulajadi.
Pengaktifan sistem metabolisma menerusi proses anabolik adalah keupayaan utama SOLIMAXX untuk membantu anda meningkatkan jisim otot pada tahap maksimum.


⚡️TINDAK BALAS penggunaan SOLIMAXX?
✅Solimaxx bertindak secara natural dengan cara mengaktifkan perembesan 2 hormon utama iaitu testosterone dan juga hormon pembesaran (GH). 2 hormon ini sangat penting bagi memastikan proses anabolik berjalan dengan lancar.


⚡️JANGKA MASA KESAN PENGGUNAAN?
✅Solimaxx telah di formulilasi mengikut proses fisiologi lelaki asia. Disebabkan ia adalah proses anabolik semulajadi, Solimaxx TIDAK memberi kesan 2,3 hari selepas penggunaan.
Kajian yang dijalankan menunjukan kesan Solimaxx terhadap pembesaran otot-otot adalah sekitar 8 hingga 12 minggu dengan syarat ia diambil secara konsisten setiap hari.
Solimaxx memerlukan masa 8 hingga 12 minggu supaya kepekatan dalam badan mencapai tahap terapeutik yang diperlukan..
TAPI,untuk kesan nya dari segi ENERGY anda akan dapat rasakan secara ondespot ,Anda akan dapat rasakan tenaga yang Infiniti ketika ber workout atau pun melakukan aktiviti bersukan selepas mengambil Solimaxx.


⚡️CARA PENGAMBILAN SOLIMAXX?
✅Untuk permulaan, ambil 2 biji sebelum workout. Seminggu selepas penggunaan, anda boleh mulakan pengambilan 3 biji sebelum workout atau bersukan.


⚡️KESAN SELEPAS PENGAMBILAN SOLIMAXX?


No comments:

Post a Comment